you're still my person.

Det finns dagar och nätter, timmar och minuter då jag tänker på dig och dig och dig. Sedan vi sågs har som en hinna av lugn lagt sig över mitt hjärta för att jag nu vet att du finns kvar. Du blev ingen skugga från svunna tider såsom jag fruktat. Du vill fortfarande ha en plats i mitt liv och vi behöver inte hata varandra för det blev som det blev. Vi gjorde vårt bästa trots att korten vi ibland tilldelades inte var en värdig hand och vi reste oss igen och igen trots att stomarna avlöste varandra. Du sa att livet kan vara bättre än såhär. Då trodde jag inte dig för ett ögonblick - ett liv utan dig var ingenting värt. Jag trodde du var mig förlorad för all tid och evighet. Nu vet vi ju inte hur dagarna som kommer ser ut, men just nu är du min vän och det är det viktigaste av allt. 

You're still my person. 

Kommentarer

Populära inlägg