ytliga klubben

Vi sitter där tillsammans, en samling människor som inte känner varandra - ytliga klubben. Vi ska svara på frågor för att konversera på engelska. Men frågorna vill veta vem vi är. Det är svårt att svara utan visa vem man är. Jag låter som någon som gjort en massa saker och nu vill slå sig till ro, väntades på den där pojkvännen som vägrar fara över Nordsjön. Det stämmer väl kanske, till en viss del, fast så är det väl för alla. When you're going through hell, keep going. Mitt favoritmotto. Det lockar en del fniss och skratt och jag inser hur morbidt det låter. Egentligen är det just valet av motto som säger mest om mig. Fast det får de inget veta om. Sådant är inget man samtalar om i ytliga klubben. 

Kommentarer

  1. Ett väldigt bra motto, tycker jag. Och att fika till sommaren låter också väldigt väldigt bra. Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg