"i'm a drifter, a shapeshifter"

vardagstankar. ser any human heart och läser when god was a rabbit och funderar över komplexiteten i allas våra liv. liv, långa som korta, fyllda av händelser och upplevelser som aldrig, aldrig lämnar oss och det spelar ingen roll hur lång tid som passerar. händelser som formar ett liv. handlar livet om att samla erfarenheter? bra som dåliga? "it's all about luck in the end."

undrar hur jag kommer minnas den här tiden? kommer den för evigt att vara tiden efter traumat, då dimman låg tät och transportsträckan var ett faktum. tiden då det var ok att enbart finnas till bara jag såg till att andas. jag hör inte hemma här, jag passar inte in ekar jämt i mitt huvud. jag påminner mig själv om att det är ok, att nu inte är för evigt. trött på alla menlösa konversationer jag deltar i längtar jag efter att passa ihop med någon. någon som är här. 

"our time will come."

Kommentarer

Populära inlägg