'beneath it all, you're golden.'

Så mår jag bra. Känner mig stark, spritter av äventyrslust och det där skrattet som oftast finns nära till hands. Så viner vinden och med ens blir jag en skör skugga av den jag var sekunden innan. Är det så här det ska vara? Jag lever mitt liv utan filter och låter kärleken hjälpa mig upp när jag fallit. Alla intryck går rakt in och blåmärkena hinner aldrig blekna förrän de ersätts med nya. Ändå minns jag varje morgon hur jag förr vaknade och alltid, alltid mådde dåligt och tänker att det ändå är värt att stiga upp trots att sinnet känns betungande mörkt.


And if you're still breathing, you're the lucky ones.
'Cause most of us are heaving through corrupted lungs.
Setting fire to our insides for fun
Collecting names of the lovers that went wrong
The lovers that went wrong.





Kommentarer

Populära inlägg